poniedziałek, 12 grudnia 2016

MANHATTAN COSMETICS/CATRICE


Witajcie :) W dzisiejszym poście przedstawiam Wam produkty kosmetyczne które w ostatnim czasie stały się moimi ulubieńcami, a mianowicie mowa o bazie pod cienie firmy catrice oraz puder firmy manhattan w odcieniu 02. Ja osobiscie mam cere mieszana i tradzikowa. Dla mnie ten puder sprawdza sie w 101% serdecznie Wam go polecam, zawartosc opakowania to puder sypki i gabeczka do rozprowadzania pudru na twarzy. Przechodzac juz do bazy moge smialo powiedziec, ze cienie idealnie na niej wygladaja i oddaja swoj piekny kolor, konsystencje ma lejaca z patyczkiem do rozprowadzania.




4 komentarze :

  1. Czy jest on na bazie naturalnych składników bez sztucznych ulepszaczy? A można prosić o jakieś naturalne kosmetyk ido makijażu? Mam wrażliwą cerę i ciężko mi cokolwiek dobrać. Bardzo przytulnie masz na blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wypróbować tej bazy pod cienie :)
    Olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, muszę koniecznie wypróbować puder i bazę pod cienie :)
    alexis-all-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka