piątek, 30 czerwca 2017

WISHLIST ZAFUL- Co na basen?



Hej, dzisiaj przychodze do Was z wishlista ze sklepu ZAFUL, chcialabym Wam zaprezentowac 3 topowe zestawy kapielowe, gora i dol. Ja ogolnie bardzo sobie cenie ciuchy z tego sklepu tym bardziej stroje kapielowe. Pierwszy ma swietny kroj i nie odslania zbyt duzo jak i nie zakrywa calosci.


                       Numer 1-KLIK                            Number 2-KLIK                      Number 3-KLIK


Swimwear Type: Bikini 
Bikini Type: String Bikini 
Gender: For Women 
Material: Nylon,Polyester,Spandex 
Bra Style: Padded 
Support Type: Wire Free 
Collar-line: Plunging Collar 
Pattern Type: Solid 
Waist: Low Waisted 
Elasticity: Elastic 
Weight: 0.2000kg 
Package: 1 x Top 1 x Bottoms




 Swimwear Type: Bikini 
Gender: For Women 
Material: Polyester 
Bra Style: Padded 
Support Type: Wire Free 
Collar-line: Spaghetti Straps 
Pattern Type: Print 
Waist: Natural 
Elasticity: Elastic 
Weight: 0.270kg 
Package: 1 x Bra 1 x Briefs
Swimwear Type: Bikini 
Gender: For Women 
Material: Nylon,Polyester,Spandex 
Bra Style: Padded 
Support Type: Wire Free 
Collar-line: Spaghetti Straps 
Pattern Type: Solid 
Waist: Low Waisted 
Elasticity: Elastic 
Weight: 0.2000kg 
Package: 1 x Top 1 x Bottoms

7 komentarzy :

  1. Świetne propozycje, najbardziej podoba mi się ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal poszukuję stroju idealnego :D Pierwsza propozycja najbardziej mi się podoba. Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi strój kąpielowy jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pierwszy strój :) Prowadzisz super bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kostiumy, drugi ma świetny krój, a trzeci z kolei , piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka