niedziela, 5 listopada 2017

AND MAYBE IT? WINTER WITH ZAFUL



Zima z Zaful? Czemu nie!  Idealny zestaw na te mrozne dni? Cieply sweter, najlepiej z kominkiem i cieplutki plaszcz. Mam cos dla Was prosto ze strony internetowej www.zaful.com, wszystko co widzicie w tym wpisie pochodzi prosto od nich. Wybralam takie rzeczy ktore mi sie najbardziej spodobaly, a czy Wam rowniez te ubrania przypadly do gustu?

Winter with Zaful? Why not! Perfect set for those frosty days? Warm sweater, preferably with a fireplace and a warm coat. I have something for you right from the website www.zaful.com, everything you see in this post comes straight from them. I chose the things that I liked the most, and did you also like these clothes?

7 komentarzy :

  1. Od dawna poluje na płaszcz w tym kolorze, ale ciągle mi coś nie pasuje a to krój a to materiał. Sweterek śliczny, uwielbiam je i moja szafa już od nich pęka ! Pozdrawiam , Wika ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oversizove swetry oraz płaszcze. Pasują do wszystkiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek,uwiebiam takie kroje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne klasyczne ubrania, najbardziej podoba mi się ten niebieski sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post dear!Greetings from Turkey :)
    You have a nice blog.
    I follow your lovely blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka