niedziela, 10 września 2017

TONY MOLY

TONYMOLY

Panda's dream Stick
Chłodzący sztyft pod oczy


Krem pod oczy przeciw zmarszczkom, obrzękom i cieniom.

Krem w formie sztyftu nawilża i w jednej chwili orzeźwia tę wrażliwą strefę skóry. Zawiera ekstrakt z bambusa o właściwościach nawilżających i odżywczych, który przywraca skórze blask i redukuje widoczność płytkich i głębokich zmarszczek.
Aplikować sztyft od wewnątrz na zewnątrz konturu oka i delikatnie wklepać opuszkami palców dla lepszego wchłonięcia. 

Podpowiedź: włożyć do lodówki dla jeszcze większego efektu orzeźwienia.

Dostepny w sephora :)

12 komentarzy :

  1. Jaka fajna buteleczka czy sztyft, muszę pokazać post mojej mamie może się skusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co ale opakowanie przepiękne ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby mi się ! Opakowanie jest naprawdę urocze!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie,ale co do zawartości się nie wypowiem,bo pewnie cię to nie zdziwi,nie używam takich rzeczy :-) Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie. Obserwację też dorzucam i zapraszam do siebie stasiekgorny.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz i zostawisz komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ona mają słodkie opakowania.
    https://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, może kiedyś wpadnie i w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, z chęcią chciałabym go przetestować :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłam się na ten produkt, bo spodobało mi się opakowanie. Jeśli mam być szczera to jakoś nie robi dla mnie wrażenia wow. Wątpię, że wrócę po misiaka ;/
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten produkt i polecam, nie dosc,że ma cudowne opakowanie to jeszcze cudny zapach :)
    pozdrawiam :)
    https://huraganrozdzialow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne opakowania! Chyba będę musiała się skusić! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten krem pod oczy, używałam kilka miesięcy temu, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka